Aplicatia Acces O aplicație Access este o bază de date pe care o utilizați într-un browser web standard, dar pe care o proiectați și o modificați în Access 2013 sau ulterior. Obiectele date și baze de date sunt stocate în SQL Server sau Microsoft Azure bază de date SQL, astfel încât să puteți partaja datele din organizație utilizând SharePoint local. Puteți crea o aplicație fie dintr-un șablon , fie pornind de la zero. Pentru a crea o aplicație Access particularizată: Deschideți Access 2013 sau ulterior și faceți clic pe Aplicație web particularizată . Introduceți un nume și locația de server pentru aplicația dvs. (de asemenea, puteți selecta o locație de server din lista Locații ) și faceți clic pe Creare . În continuare, veți avea nevoie de câteva tabele în noua aplicație. Puteți fie să adăugați tabele predefinite care sunt ca șabloanele, care, în unele cazuri, să includă tabele asociate gata sau pur și simplu să începeți cu tabele necompletate. Pentru a ...
Comentarii
Trimiteți un comentariu