Competente digitale

 Aplicatia Power Point


Microsoft PowerPoint este un program de birotică, produs de Microsoft face parte din suita de programe Microsoft Office, utilizat pentru efectuarea unor prezentări grafice. Programul are următoarele avantaje:

  • Are același tip de interfață ca și celelalte aplicații din set și aceeași organizare a sistemului de meniuri și a barelor cu instrumente, ușurând procesul de învățare a operării cu interfața aplicației.
  • Permite integrarea într-o prezentare a informațiilor create cu aplicațiile Word și Excel


Prezentările PowerPoint constau dintr-un număr de pagini individuale sau "cadre" sau "slide"-uri. Diapozitivele pot conține text, grafică, sunet, filme, și alte obiecte, care pot fi aranjate în mod liber. Acestea pot fi create atât separat, cât și cu ajutorul unui șablon sau "Slide Master".

Prezentarea poate fi imprimată, afișată în direct pe un calculator, sau cu ajutorul unui proiector video.

Crearea unei noi prezentări

  1. Deschideți PowerPoint.

  2. Selectați Prezentare necompletată sau selectați una dintre teme.

  3. Selectați Mai multe teme pentru a vizualiza galeria și a căuta mai multe.


Adăugarea unui diapozitiv

  1. Selectați diapozitivul pe care doriți ca noul diapozitiv să îl urmeze.

  2. Selectați Pornire > Diapozitiv nou.

  3. Selectați Aspect și textul dorit din lista verticală.


Aspecte de diapozitiv în PowerPoint


Salvare

Atunci când vă salvați fișierele în cloud, puteți să partajați și să colaborați cu alte persoane. 

  1. Selectați Fișier > Salvare ca.

  2. Selectați un folder OneDrive și denumiți fișierul.

După ce salvați o dată în OneDrive, Salvarea automatăeste activată, ceea ce vă salvează fișierul automat, la fiecare câteva secunde, pe măsură ce lucrați.


Ecranul Salvare ca cu opțiuni


Redenumirea unei prezentări

  1. Selectați numele fișierului pe bara de titlu.

  2. În meniul care apare, puteți să redenumiți fișierul, să selectați o locație nouă în care să-l mutați sau să vedeți istoricul versiunilor pentru fișier.


Meniul vertical din titlul documentului din Word pentru Office 365


Offline

Atunci când sunteți online, Salvarea automată este întotdeauna activată și vă salvează modificările pe măsură ce lucrați. Dacă la un moment dat pierdeți conexiunea la internet sau o dezactivați, toate modificările în așteptare se vor sincroniza imediat ce reveniți online.

Rețineți că puteți alege să dezactivați caracteristica de salvare automată pentru o anumită prezentare, comutând comutatorul.


Comutatorul Salvare automată în Office


Căutare

În partea de sus a aplicațiilor Microsoft Office din Windows veți găsi caseta Căutare . Acest instrument puternic vă ajută să căutați comenzi PowerPoint, să obțineți ajutor sau să căutați pe web. 


Caseta Căutare în acțiune în PowerPoint cu imaginile căutate,



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Competente digitale

Competente digitale